Suuuuuper Blog! ;)

Ce să zic, am noroc!

Nu știu dacă mai mult sau mai puţin ca alţii, dar p-acolo prin locurile și momentele esenţiale, apare. Cât și cum consideră el. Adică nu întotdeauna cât și cum  aș vrea eu, dar, până la urmă important e că scoate capul.

Să nu înţeleagă nimeni că o duc din noroc în noroc, că nu-i așa. Mai obosește și el, mai pleacă în concediu când și când. Indubitabil când alege el ca eu n-am nici un vot. Şi nici veto.

Dar sunt momente în care simte nevoia să se manifeste plenar.

De exemplu, azi. Mă trezesc c-un mesaj pe facebuk de la colega și prietena Irina Bartolomeu care-mi zice că există http://super-blog.eu/. Care are un concurs, cu înscrieri care se termină exact azi.

„De ce nu te bagi și tu?” mă întreabă Irina.

Ea are încredere în mine. Poate mai multă decât am eu.

Şi-am stat și m-am gândit. Tare, că pare important.

Şiiii…N-am găsit nici un motiv contra. Poate lenea, dar acum n-o bag în seamă.

E o provocare. Şi mie îmi plac provocările! Câteodată.

Noroc că mi-am făcut blog de curând și concursul ăsta  vine mănușă.

Am zis „noroc”? 😀

Să văd ce-o să fiu în stare să fac!

2 gânduri despre &8222;Suuuuuper Blog! ;)&8221;

Lasă un răspuns

