The One

Fiecare dintre noi e special. Nu mai există altcineva identic pe lume și toţi avem o combinaţie specifică de trăsături care ne conferă unicitate. Chiar și modul în care percepem aceeași realitate e diferit în funcţie de sensibilitatea senzorială specifică fiecăruia. De exemplu, o combinaţie extraordinară de culori îl va extazia pe cel preponderent vizual dar poate nu-l va mișca în nici un fel pe cel sensibil la armonii sonore. Situaţia ideală apare atunci când stimulul potrivit ajunge acolo unde este apreciat la adevărata valoare.

Mie îmi face plăcere să cred că sunt un privilegiat al sorţii.

Viaţa mea de până acum a fost una de poveste. Am străbătut lumea în sus și-n jos, în lung și-n lat ca să descopăr și să mă descopăr. Cum dintotdeauna am fost fermecat de mirosuri, de esenţe, de miresme, de la cele delicate și suave până la cele tari sau îndrăzneţe, harta lumii este pentru mine o hartă a aromelor care mi-au făcut sufletul să vibreze.

Copilăria mi-a fost îmbogăţită de efervescența fructelor. Le-am încercat pe toate dar le-am păstrat aproape doar pe cele care m-au îmbătat de încântare.

În temperamentala Italie am fost energizat de aroma prospătă, ușor florală și amăruie a bergamotei iar în impulsiva Spanie m-am relaxat sub dulcele parfum al mandarinelor scăldate de soare. Orientală China, sărutată de cele dintâi raze ale soarelui, mi-a adus aproape delicateţea proaspătă și îmbătătoare a litchilor iar Lumea Nouă m-a purtat în mângâierile dulci și catifelate ale piersicilor.

Pubertatea m-a dus în zona aromelor mai subtile, mi-a dezvoltat sensibilitatea pentru forme și a fost o perioadă a extazierii în faţa bogăţiei de culoare și a infinitei varietăţi de aspect și de parfum a florilor.

Nimfe ștrengare și jucăușe m-au condus în orientala Chină către dulceaţa exotică, caldă a iasomiei cu al său parfum bogat și înmiresmat iar în frumoasa Românie am fost impresionat de dulceaţa fin condimentată a prunelor. Japonia soarelui răsare, mi-a dezvăluit eleganţa de gheișă graţioasă a crinului, cu parfumul său de o dulceaţă fină  care m-a îmbătat cu aroma puternică și liniștitoare, cizelată la perfecţiune de-a lungul timpului. M-a învăluit cu magia-i fermecătoare și nici până acum nu m-a eliberat din mrejele vrăjite. Iar eu îi sunt în continuare cel mai fericit supus.

La adolescență am început să căpăt sensibilităţi în zona miresmelor seducţiei.

Surprinzătoarea Indie mi-a prilejuit întâlnirea cu profunzimea senzuală, moale, delicat de dulce, afrodisiacă a moscului din seminţele  de Ambrette, o floare de Hibiscus fermecătoare cu petale generoase, moi și intens colorate.

Aroma caldă, bogată, cu note pământii și ierboase a vetiverului m-a înmiresmat senzual în exotica Java iar preţioasa vanilie, dulce, pură, delicată și seducătoare m-a cucerit în însoritul și condimentatul Mexic.

Eu am colecţionat cu infinită grijă toate aceste minunate miresme, le-am studiat în cele mai mici detalii, le-am asimilat și ne-am armonizat împreună într-un licoare aurie, plină de vrajă, de o exuberanţă provocatoare, energică dar caldă și misterioasă.

În momentul în care sunt mulţumit de armonia proporţiilor mă pregătesc să ies în lume. Am nevoie de niște haine pe măsura unicităţii mele, de o simplitate luxoasă care să-mi confere un stil de eleganţă clasică și irezistibilă. De sticlă transparentă, bineînţeles, pentru a sublinia preţiozitatea specială a conţinutului. Dar ce înseamnă niște haine, oricât de elegante și luxoase, fără un nume pe măsură? Şi numele pe care-l primesc e la fel de special ca și mine:

Dolce&Gabbana  

The One

Dolce-Gabbana-The-One-EDP-Parfum-original-pentru-femei

Acum sunt perfect pregătit pentru a-mi întâlni destinul.

*

Şi intră! E doar o siluetă în cadrul ușii. Oare EA va fi aleasa? Acesta e momentul când îmi voi găsi sufletul pereche?

Ajunge în lumină și o studiez cu aviditate.

Dar… nu! E prea… Şi exagerează cu… Ce să mai spun de …

Sunt dezamăgit. Nu las în aer nici cea mai mică moleculă aromată, mă fac mai mic și caut să stau cât mai în umbră. Nu vreau să mă remarc prin nimic. Şi reușesc!

O altă siluetă, alte speranţe. Aceeași cercetare minuţioasă.

Dar nu prea… Şi nici nu… Ca să nu mai spun că n-are…

Deja știu cum să devin invizibil. Şi reușesc iar să scap.

Altă vizită .

Şi o studiez. Şi o cercetez. Şi o analizez.

Şi… DA!

E femeia elegantă și sexy.  Are încredere în sine și este conștientă de farmecul ei.  Este frumoasă și seducătoare, este puternică și încrezătoare, plină de viață dar sensibilă și senzuală în același timp. Are o aură strălucitoare și este o capodoperă de rafinament și eleganţă.

EA e aleasa! Sunt sigur!

Mă deschid încet, cu aromele ademenitoare ale mandarinelor proaspete, urmate de bergamota ușor amăruie pentru un contrast fin, de litchile exotice și piersicile catifelate.

Se oprește și se uită în jur cercetător.

Îmi deschid inima ușoară și parfumată, cu notele de iasomie, crin de vale și de crin alb, împletite armonios cu fructele de prune.

O ia în direcţia mea. Dar nu e sigură.

Trimit către ea valuri seducătoare de mosc, de vanilie delicată și o învălui în căldura bogată a vetiverului .

M-a găsit! Şi e dragoste la prima aromă de ambele părţi!

Ne completăm superb, avem simbioza perfectă!

Am auzit-o apoi de multe ori conversându-se cu prietenele:

-În categoria parfumurilor pentru femei, Dolce&Gabbana-The One e alegerea perfectă! Este special și ademenitor, compoziţia oriental floral-fructată creează o senzaţie de cald, de senzual și are o aură plină de strălucire, voluptate și feminitate.

Fiecare femeie este THE ONE!

*

Parfumul The One ne-a sedus simţurile datorită SuperBlog 2014.

6 gânduri despre &8222;The One&8221;

Lasă un răspuns

