Viaţa este minunată!

Iupiiiiiiiiii! Sunt atât de fericită!

Deși mai întâi am tras o sperietură de era să vărs cafeaua pe cel mai frumos taior al meu, aflat la prima purtare, atunci când un munte (mai mic, dar totuși munte) de trandafiri roșii mi-a ţâșnit în faţă ca erupţia unui vulcan.

Cu o mână pe inima care bătea să sară din piept, cu cealaltă tremurînd pe ceașca cu cafea, cu ochii mari și  gura deschisă, am văzut strălucirea unui zâmbet răsărind de după pantele îmbătătoare și, deasupra zâmbetului, niște sclipiri se jucau ștrengar în ochi albaștri adânci ca lacurile de munte.

Printre florile roșii ca focul îl recunosc într-un final pe George, cu faţa la fel de roșie. Probabil de la lumina reflectată de  trandafiri.

-Iartă-mă, n-am vrut să te sperii! Am vrut doar să te surprind… plăcut!

Şi ce surpriză mi-a făcut! George mi-a plăcut de prima oară când l-am văzut în birou la mine: înalt, atletic fără să fie slab, cu trăsături de efigie romană, ochi albaștri ca Mediterana și părul ca aurul grânelor coapte. Mai tot timpul are un zâmbet ușor schiţat și întotdeauna știe două-trei bancuri noi. Şi nici n-are verighetă! De obicei bărbaţii ca el sunt deja luaţi.

Ne-am întâlnit de câteva ori până acum să rezolvăm diverse probleme de serviciu  și-am mai glumit, am mai râs, ne-am mai tachinat, dar nu mi s-a părut că i-am stârnit vreun alt interes în afară de cel profesional. Se pare că m-am înșelat. Şi (doar) de data asta mă bucur foarte tare că s-a întâmplat așa.

– Am reușit să fac rost de două bilete la „Carmina Burana”, spectacolul de teatru-coregrafic al lui Gigi Căciuleanu, care se joacă cu casa închisă. E peste două săptămâni și cum știu că-ţi place la nebunie dansul, mă gândeam că te-ar interesa…

Sigur că mă interesează. George mă interesează! Spectacolul pentru care m-am agitat atât de mult să obţin bilete și n-am reușit e un bonus nesperat. Trandafiri, bilete la „Carmina Burana”… și-a făcut George temele…

Cum încă nu-mi găsesc vocea, dau afirmativ din cap.

-Şi cum o să fim morţi de oboseală de la atâta dans, mă gândeam că poate luăm și masa împreună după aceea.

Sigur că vreau iar când îi spun asta încerc să-mi ţin în frâu entuziasmul, să nu scape prea mult pe afară, ca nu cumva să par exagerat de dornică. Deși sunt.

George îmi spune că i-ar fi plăcut enorm să ne vedem și mai devreme dar pleacă într-o delegaţie din care se întoarce cu o zi înainte de spectacol. M-a „surprins”  acum pentru că a vrut să fie sigur că nu am alte planuri pentru momentul respectiv. Oricum n-aveam și, chiar dacă aș fi avut, ar fi suferit modificări.

Pentru că a venit pe neașteptate, propunerea a fost cu atât mai devastatoare.

Mai am un pic și explodez de fericire! Sunt în al nouălea cer, în drum spre al zecelea!

Iupiiiiiiiiiiiii! Viaţa e M.I.N.U.N.A.T.Ă!

*

Stau în faţa oglinzii de la baie și mă demachiez. Nu trebuie să mă gândesc la ce fac: mâinile se mișcă singure, cum au făcut-o în mii de seri.

Sunt în continuare într-o stare de exaltare. După plecarea lui George, toată ziua am plutit. Doar greutatea trandafirilor m-a adus cu picioarele pe pământ. Am avut nevoie de ambele mâini și de toată forţa ca să-i car până la o vază potrivită. Până la urmă a trebuit să folosesc toate cele trei vaze din casă, că nu încăpeau într-una singură. Cred că George a lăsat jumătate din florăriile din cartier fără trandafiri roșii ca să facă buchetul pe care mi l-a adus. Parfumul lor fin și delicat se simte acum în toată casa, chiar și aici în baie.

Sunt aproape de final cu demachiatul.

Brusc, mă opresc! Ce-i asta? Ce-i chestia asta roșie la mine pe frunte? Şi am și pe obraz???

Nu se poate! E îngrozitor! E o erupţie acneică??? Sunt distrusă!!!

În general n-am probleme cu tenul. Am un ten mai gras, dar știu să am grijă de mine dimineaţa și-n fiecare seară așa că tenul meu e aprope perfect. Dar, când și când, din fericire foarte rar, am niște erupţii acneice care încep cu câteva pete roșii, insignifiante la început, cum sunt astea pe care le-am observat acum, și care se extind și-mi acoperă dizgraţios porţiuni mari din faţă. Am consultat mai mulţi medici și toţi mi-au spus același lucru: de vină poate fi sebumul în exces și, probabil, o componentă hormonală. Altceva decât să-mi recomande creme n-au ce să-mi facă.

Până acum am păţit-o de două ori și mi-am sacrificat două concedii până am scăpat de ele. Nici prin cap nu mi-a trecut să apar la birou în halul în care eram. Nici din casă n-am ieșit și mi-am făcut toate cumpărăturile on-line. Eram într-un fel de arest la domiciliu, autoimpus. Eu și pustnicii. Dar altă soluţie n-aveam. Chiar și cu cele mai bune creme recomandate de medici a durat între trei (prima oară) și cinci săptămâni (la a doua erupţie) până am scăpat complet de orice urmă de pe faţă.

Dar acum NU am la dispoziţie nici trei și nici cinci săptămâni! Într-o săptămână și jumătate, maximum, trebuie să scap de ele pentru că în două săptămâni trebuie să fiu perfectă!

N-am mai păţit-o de ani buni și sper ca între timp  să fi apărut formule dermatologice noi, mai eficiente decât cele pe care le-am folosit eu demult.

Pun mâna pe telefon, o sun pe Ruxandra, prietena farmacistă care știe tot ce mișcă-n lumea cosmeticelor și îi explic situaţia îngrozitoare în care mă aflu.

-Draga mea, nu dispera! De la ultimul tău episod acneic s-au schimbat multe pe lumea asta. S-au cercetat multe, s-au descoperit multe. Ai auzit de Gerovital?

-Ăăăă… am auzit, da. Nu e o firmă românească de… pe vremuri? întreb eu curioasă unde vrea să ajungă.

-Iubito, știi tu ceva, dar n-ai toate detaliile. În cazul Gerovital, „de pe vremuri” cum spui tu, înseamnă tradiţie. Acum 45 de ani Gerovital a lansat prima gamă anti age din lume creată de profesor doctor Ana Aslan. A devenit repede o gamă atât de celebră, încât România a devenit un fel de ţară de pelerinaj pentru multă lume, printre care și o grămadă de celebrităţi. Președintele american Kennedy, actriţa Marlene Dietrich, actorul Kirk Douglas și pictorul Salvador Dalí au venit, printre alţii, pe plaiurile noastre mioritice. Şi crede-mă, au venit aici, la noi, pentru tratament și nu doar pentru că avem peisaje frumoase. Farmec e singura companie din lume producătoare de produse dermatocosmetice bazate pe formulele doamnei Aslan și au scos de curând o gama nouă, Gerovital H3 Derma+  care e soluția perfectă pentru problema ta. Am recomandat-o mai multor  cliente și toate s-au întors la mine extrem de încântate. Dacă vrei, trec eu mâine pe la tine să-ţi aduc formula magică.

Cum să nu vreau?! Dar oricum sun și la serviciu să-mi iau concediu trei săptămâni ca să fiu sigură. Dacă e cazul, o să prelungesc.

*

Sunt la ora de geografie. Doamna m-a scos în faţă și trebuie să recit  definiţia formei de relief și să pun accentul pe munţi. Eu sunt o fată silitoare și știu la perfecţie.

Forma de relief reprezintă neregularitatea suprafeței pământului, fiind rezultatul interacțiunii agenților geografici interni și externi. Cele mai cunoscute forme de relief sunt muntele, dealul, câmpia, valea, depresiunea și podișul; caracteristicile lor sunt determinate de înălțimile la care acestea se află. Cele mai înalte forme de relief sunt munții.

Faţa începe să mă mănânce și abia pot să mă abţin  din scărpinat.

-Munții reprezintă forme de relief cu altitudini absolute de peste 1000 m, cu versanți și pantă accentuată. După aspect munții pot apărea formând munți răzleți , sub formă de lanțuri muntoase sau sub formă de sisteme montane…

Pe măsură ce vorbesc simt cum pielea feţei e ridicată din interior și munţi roșii, răzleţi sau sub formă de lanţuri muntoase, mai mari sau mai mici, ilustrează pe faţa mea cuvintele pe care le rostesc. Unii dintre ei sunt vulcanici și erup, aruncând în aer un lichid alb.

Toată clasa începe să râdă și să mă arate cu degetul. Eu sunt îngrozită și… mă trezesc ţipând, cu mâinile pe faţă.  Uhhhh! N-am nimic!

Dar visul a fost atât de puternic încât sar din pat și mă duc la oglindă, să fiu sigură. Munţii nu pot fi studiaţi pe faţa mea, dar cele două pete roșii sunt tot acolo. Numai că acum sunt mai mari și au și musafiri în vizită… Ce mă fac ?!

Mă bag înapoi în pat, dar nu mai adorm până dimineaţă la 6.30, când Ruxandra apare la ușa apartamentului meu în drum spre farmacie. Îmi aduce o Cremă Antiacneică Gerovital H3 Derma +, un Gel Spumant Purifiant și o Emulsie Hidratantă Matifiantă.

Final ten-gras-3

Îmi explică cum să le folosesc și încheie:

-Iubito știu că ești sceptică. Dar o sa vezi că funcţionează incredibil de bine. Gerovital, Doctor în frumusețe o să fie peste așteptări! O să vezi și singură cum ţi se va gerovitaliza tenul!

C apture  -1

*

Slavă Domnului, Ruxandra a avut dreptate, rezultatele au apărut după nici două zile.

După o săptămână abia se mai vedeau niște urme vagi, iar cu o zi înainte de Marele Moment tenul meu era la fel de limpede și curat ca apa de izvor.

O minune geroVITALĂ cum nici n-am îndrăznit să visez!

Capture  -1

*

„Carmina Burana” a fost un spectacol sublim iar George e la fel ca Gerovitalul: mult peste așteptări!

Sunt cea mai fericită femeie de pe Pământ!

*

Viața mea a devenit frumoasă datorită SuperBlog 2014.

3 gânduri despre &8222;Viaţa este minunată!&8221;

Lasă un răspuns

